Oferujemy kompleksową obsługę serwisową dla dostarczanych przez nas systemów bezpieczeństwa. Nasz zespół jest gotowy do szybkiej reakcji na wszelkie zgłoszenia serwisowe, zapewniając ciągłość działania i niezawodność zainstalowanych systemów.
Każde przysyłane do serwisu urządzenie musi posiadać wypełnione i załączone zgłoszenie na formularzu RMA.
W prawidłowym wypełnieniu zgłoszenia pomogą Ci:
W przypadku odbiorów osobistych, sprzęt wydawany jest po wykonaniu usługi za okazaniem pokwitowania. Tożsamość odbierającego nie jest weryfikowana.
Wysyłka zwrotna standardowo realizowana jest firmą kurierską na koszt odbiorcy.
Urządzenie zgłoszone do naprawy gwarancyjnej, w którym stwierdzi się czynniki wykluczające gwarancję, spowoduje obciążenie klienta kosztami diagnozy/naprawy a w przypadku otrzymania urządzenia zamiennego z koniecznością jego zwrotu lub przyjęcia faktury za to urządzenie.