Serwis
Obsługa
serwisowa

Oferujemy kompleksową obsługę serwisową dla dostarczanych przez nas systemów bezpieczeństwa. Nasz zespół jest gotowy do szybkiej reakcji na wszelkie zgłoszenia serwisowe, zapewniając ciągłość działania i niezawodność zainstalowanych systemów.

Serwis systemów bezpieczeństwa, naprawa kamer Vivotek, Axis, Bosch, serwis kontroli dostępu ASSA ABLOY, konserwacja systemów alarmowych Satel, naprawa czujników Optex, serwis central HID, przeglądy techniczne CIAS, naprawa switchy Zyxel, kalibracja barier mikrofalowych, serwis systemów ppoż Bosch, modernizacja monitoringu CCTV, serwis urządzeń Metel, konserwacja systemów Sharp/NEC, wsparcie techniczne Genetec, integracja systemów VMS, serwis platform dozorowych, wsparcie techniczne, ARPOL serwis, ARPOL Poznań serwis, ARPOL Warszawa serwis, ARPOL Kraków serwis
Serwis systemów bezpieczeństwa, naprawa kamer Vivotek, Axis, Bosch, serwis kontroli dostępu ASSA ABLOY, konserwacja systemów alarmowych Satel, naprawa czujników Optex, serwis central HID, przeglądy techniczne CIAS, naprawa switchy Zyxel, kalibracja barier mikrofalowych, serwis systemów ppoż Bosch, modernizacja monitoringu CCTV, serwis urządzeń Metel, konserwacja systemów Sharp/NEC, wsparcie techniczne Genetec, integracja systemów VMS, serwis platform dozorowych, wsparcie techniczne, ARPOL serwis, ARPOL Poznań serwis, ARPOL Warszawa serwis, ARPOL Kraków serwis
Proces zgłoszenia
serwisowego
Proces zgłoszenia serwisowego
01
Wypełnij formularz RMA

Każde przysyłane do serwisu urządzenie musi posiadać wypełnione i załączone zgłoszenie na formularzu RMA.

W prawidłowym wypełnieniu zgłoszenia pomogą Ci:

02
Wyślij urządzenie
Zaadresuj paczkę na poniższy adres:
ul. Kajki 1, 60-545 Poznań

Firma Arpol nie pokrywa kosztów przesyłek “z” i “do” serwisu.
03
Odbiór urządzenia

W przypadku odbiorów osobistych, sprzęt wydawany jest po wykonaniu usługi za okazaniem pokwitowania. Tożsamość odbierającego nie jest weryfikowana.

Wysyłka zwrotna standardowo realizowana jest firmą kurierską na koszt odbiorcy.

Urządzenie zgłoszone do naprawy gwarancyjnej, w którym stwierdzi się czynniki wykluczające gwarancję, spowoduje obciążenie klienta kosztami diagnozy/naprawy a w przypadku otrzymania urządzenia zamiennego z koniecznością jego zwrotu lub przyjęcia faktury za to urządzenie.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!