Zasady procedury RMA

Każdy odesłany do serwisu produkt musi posiadać przypisany numer zgłoszenia RMA,
umieszczony na liście przewozowym lub w widocznym miejscu na opakowaniu przesyłki.
Firma ARPOL sp. z o.o. (jako Sprzedawca) zastrzega sobie prawo do odrzucenia przesyłki
nieposiadającej ważnego numeru RMA.


1. Procedura RMA znajduje zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do produktów, których
dystrybutorem jest firma ARPOL sp. z o.o..

2. Wszystkie numery RMA obowiązuje 14 dniowy okres ważności. W przypadku odesłania
przesyłki do ARPOL sp. z o.o. po upływie 14dni od daty wystawienia numeru RMA
zostanie zwrócona do nadawcy na jego koszt.

3. Jeżeli produkt nie został zakupiony bezpośrednio w firmie ARPOL sp. z o.o. należy do
przesyłki dołączyć fakturę zakupową urządzenia (dotyczy produktów firmy Bosch).

4. Każde urządzenie otrzymuje swój numer RMA.

5. Naprawy pogwarancyjne lub płatne ze względu na odrzucenie warunków gwarancji, będą
realizowane po uprzednim poinformowaniu Zgłaszającego o wysokości kosztów
związanych z naprawą i uzyskaniu akceptacji w formie mailowej.

6. Jeżeli produkt zostanie zwrócony do Producenta okaże się być sprawny, Zgłaszający
może być obciążony kosztami wykonanej diagnozy urządzenia. W takim przypadku
Zgłaszający może zostać również obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z
uruchomieniem procedury RMA.

7. Wszelkie pozostałe zasady i warunki reklamacji i napraw regulowane są przez procedurę
gwarancyjną producenta urządzenia oraz Ogólne Warunki Handlowe.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!